Lebbeke
26
december 2014
→
Op tweede Kerstdag trokken onze jongsten samen met hun trainers naar de ijspiste van Lebbeke om er een namiddag op de schaatsen door te brengen. Wij bundelden alvast enkele foto' s van deze gezellige dag.
[miniflickr photoset_id=”72157650132764451″ per_page=”1000″ ]
Met dank aan: Sofie Van Acker.
Meer foto’s mogen steeds doorgemaild worden naar webteam@lebb.be
